Thursday 30 July 2015

Demy - Dadi Siji

Diposkan oleh corat coret di 21:43:00
Melanjutkan postingan saya " Demi Penyanyi Osing Banyuwangian

Penyanyi : Demy
Judul : Dadi Siji [ Jadi Satu ]

Sun lan riko duwe demen [ aku dan kamu punya cinta ]
Sun lan riko duwe kangen [ aku dan kamu punya kangen ]
Sun lan riko duwe impi [ aku dan kamu punya mimpi ]
Mergo sun lan riko siji [ karena aku dan kamu satu ]

Sun lan riko duwe roso [ aku dan kamu punya rasa ]
Sun lan riko nono bedo [ aku dan kamu tidak ada perbedaan ]
Sun lan riko duwe ati [ aku dan kamu punya hati ]
Mergo sun lan riko siji [ karena aku dan kamu satu ]

Nono hang biso menggak [ tidak ada yang bisa melarang ]
karep isun lan riko [ kemauan aku dan kamu ]
Nono hang biso ngalang-ngalangi [ tidak ada yang bisa menghalangi ]

Nono hang biso menggak [ tidak ada yang bisa melarang ]
ati nisun lan riko [hatiku dan kamu ]
Nono hang biso ngadang-ngadangi [ tidak ada yang bisa menghadang ]

Masio akeh gudo [ walaupun banyak godaan ]
yo sing kiro biso [ tidak mungkin bisa ]
Misahaken isun lan riko [ memisahkan aku dan kamu ]
Abot-abote ati [ seberat-beratnya hati ]
Masio ono hang ngalangi [ walaupun ada yang menghalangi ]
Riko lan isun tetep dadi siji [ kamu dan aku tetap jadi satu ]



0 komentar:

Post a Comment

 

Corat Coret Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review